FAQs

Waarin onderscheidt Multifood zich van anderen aanbieders?

Samen kijken we welk assortiment het beste bij jou past en daar zoeken we dan de juiste partners bij. Bij Multifood kun je kiezen uit verschillende versspecialisten. Doordat we samenwerken met diverse leveranciers kunnen we een zeer breed en diep assortiment aanbieden en makkelijk inspelen op jouw vragen en wensen.

Welk soort klanten belevert Multifood?

Zorginstellingen, zowel Cure als Care. Catering, zowel bedrijfs als partycatering. Horeca zowel restauratief als hotellerie.

Hoe kun je bij Multifood bestellen?

We kunnen bestellijsten voor je maken waardoor je makkelijk kunt bestellen via ons online bestelsysteem. Bellen of mailen kan ook. Geen probleem.

Hoe vaak per week kan Multifood leveren?

Multifood kan 6 dagen per week leveren. Onze routes en het aantal leverdagen stemmen we natuurlijk zoveel mogelijk af op jouw wensen, werkwijze en omzet.

Wat heeft Multifood voor kleinschalig wonen?

We kunnen diverse concepten aanbieden die op basis van jouw wensen kan worden ingevuld en gefinetuned. Inclusief kruidenierswaren en Non-food. De aangeboden producten zijn onder andere huismerken van een landelijke Retail organisatie.

Heeft Multifood ook een biologisch assortiment?

Ja, Multifood kan vrijwel een totaal assortiment eten & drinken in biologisch leveren (meerdere van onze partners zijn hiervoor SKAL gecertificeerd).

Kan Multifood ook DKW leveren?

Ja, Multifood levert een compleet assortiment DKW, inclusief Non-Food.

Heeft Multifood convenience maaltijden en maaltijdcomponenten in het assortiment?

Ja, naast de standaard verkrijgbare convenience producten heeft Multifood meerdere ambachtelijke productiepartners.

Wat kan ik doen als ik vragen heb over het assortiment?

Je kunt altijd contact opnemen met onze accountmanagers en vragen voor advies. Bel of mail Brigitta voor Horeca/Catering en Jeroen voor Zorg.

Welke certificeringen heeft Multifood?

Multifood heeft de certificaten NEN-EN-ISO 14001:2004 en ISO22000:2005. Beide certificaten zijn door DNV afgegeven.

Wat doet Multifood aan MVO?

Multifood is de enige foodservice partner die producten rechtstreeks van de boer kan leveren. En, omdat we samenwerken met productiepartners uit dezelfde regio als de afnemers, kunnen we de routes heel efficiënt plannen en levert onze logistiek een minimale milieubelasting op. Daarnaast is Multifood ISO 14000 en 22000 gecertificeerd.

Kan Multifood decentraal aanleveren?

Multifood organiseert de wijze van aanleveren in overleg met jou. Dit kan zowel centraal als decentraal.

Kan Multifood ook op meerdere kostenplaatsen/afdelingen binnen 1 organisatie leveren?

Ja, Multifood biedt de mogelijkheid om meerdere debiteurennummers aan te maken onder 1 klant en levert dan per kostenplaats of afdeling af.

Is Multifood aangesloten bij Intrakoop?

Ja, Multifood levert per lid afnamegegevens van producten van door Intrakoop gecontracteerde fabrikanten aan op de Intrakooplijsten.

Op welke wijze ondersteunt Multifood haar afnemers bij budgettaire vraagstukken?

Multifood helpt je binnen het gestelde budget te blijven door screening van het assortiment en hierover proactief te adviseren. Ons bestelsysteem heeft een budgetmodule waarin je zelf een budget kunt aangeven. Tijdens het plaatsen van elke order zie je direct de actuele stand van jouw budget en wat je al hebt uitgegeven. Ook kun je in het systeem volledige rapportages van jouw afnames bekijken en eventueel printen.

Hoe ondersteunt Multifood afnemers die voeding anders willen gaan organiseren?

We werken samen met een adviesbureau, die bedrijven kan adviseren om de organisatie te verbeteren op het gebied van voedingsconcepten, inkoop, facilitair, personeelstrainingen en kosten.

Hoe kan ik een klacht melden?

Je kunt een klachtenformulier mailen naar onze binnendienst kantoor@multifood.nl. De binnendienst zal deze klacht direct in behandeling nemen en wordt dezelfde dag nog afhandeld. Na kantooruren kun je contact opnemen met jouw accountmanager.

Contact