De veelgestelde vragen van Multifood.

Heeft u een andere vraag? Neem dan contact met ons op.

Waarin onderscheidt Multifood zich van anderen aanbieders?

Onze Partners zijn individuele productspecialisten met passie voor hun vak die samen een compleet assortiment eten & drinken bieden.

Welk soort klanten belevert Multifood?

Zorginstelling in zowel Cure als Care, bedrijfsrestaurants en catering- en groothorecabedrijven.

Welke certificeringen heeft Multifood?

Multifood is ISO 22001 (voedselveiligheid) en ISO 14001 (milieu) gecertificeerd en individuele productiepartners BRC en/of IFS en/of FSSC 22000.

Hoe vaak per week kan Multifood leveren?

Multifood biedt u de mogelijkheid om 6 dagen per week geleverd te krijgen. Vanzelfsprekend worden onze routes en het aantal leverdagen zoveel mogelijk afgestemd op uw wensen, uw werkwijze en uw omzet.

Kan Multifood ook DKW leveren?

Ja, Multifood levert een compleet assortiment DKW, inclusief Non-Food en klinische voeding.

Wat heeft Multifood voor kleinschalig wonen?

Hiervoor zijn diverse concepten beschikbaar die op klantwens ingevuld worden, inclusief kruidenierswaren en Non-food. De aangeboden producten zijn o.a. huismerken van een landelijke Retail organisatie.

Kan Multifood decentraal aanleveren?

Multifood organiseert de wijze van aanleveren in overleg met de klant en dit kan zowel centraal als decentraal.

Heeft Multifood convenience maaltijden en maaltijdcomponenten in het assortiment?

Ja, naast de standaard verkrijgbare convenience producten heeft Multifood meerdere ambachtelijke productiepartners en het TasteToo concept.

Wat doet Multifood aan MVO?

Een breed scala regionale producten aanbieden en energiezuinige auto's voor de medewerkers die ook deels vanuit huis werken. Daarnaast is Multifood ISO 14.001 gecertificeerd en hebben wij een MVO beleid welke u vanzelfsprekend bij ons kunt opvragen.

Heeft Multifood ook een biologisch assortiment?

Ja, Multifood kan vrijwel een totaal assortiment eten & drinken in biologisch leveren (meerdere van onze partners zijn hiervoor SKAL gecertificeerd)

Hoe kun je bij Multifood bestellen?

Dit kan via het gebruiksvriendelijke Internet Bestel Systeem (IBS) maar desgewenst ook telefonisch, per fax of per mail.

Kan ik rechtstreeks contact opnemen met een specialist?

Wanneer u vragen heeft over het assortiment, een product, de levertijd van een bestelartikel of gewoon eens wilt sparren met een van onze productspecialisten dan kunt u rechtstreeks met hem/ haar contact opnemen. Natuurlijk kunt u ook uw eigen accountmanager bellen die u in contact zal brengen met de betreffende specialist.

Op welke wijze ondersteunt Multifood haar afnemers bij budgettaire vraagstukken?

Multifood helpt afnemers binnen het gestelde budget te blijven door screening van het assortiment en hierover proactief te adviseren. Ons bestelsysteem heeft een budgetmodule waarin u uw eigen budget kunt ingeven en tijdens het plaatsen van elke order heeft u inzage in de actuele stand van uw budget en wat u reeds heeft uitgegeven. Ook kunt u in het systeem volledige rapportages draaien van uw afnames. Hoe ondersteunt Multifood afnemers die de voeding anders willen gaan organiseren? Door een projectgroep met specialisten te formeren die als maatwerk de organisatie vrijblijvend kunnen adviseren en begeleiden.

Heeft Multifood een kwaliteit beheersplan?

Ja, dit kwaliteitsplan heeft als doel de kwaliteit in al haar facetten doorlopend te monitoren en waar nodig te verbeteren.

Hoe kan ik een klacht melden?

Naar keuze via de button klacht in onze App, het invullen van het klachtenformulier op onze website of door te bellen met ons kantoor of de betreffende product specialist.

Heeft Multifood een calamiteitenprocedure?

Ja, om zowel bij calamiteiten bij afnemers als bij calamiteiten op een van onze locaties direct actie te kunnen ondernemen.

Hoe is Multifood bereikbaar?

Telefonisch, per fax en per mail, voor dringende gevallen ook buiten kantoortijd 24/7.

Kan Multifood ook digitaal factureren?

In het kader van ISO 14001 wordt er al vrijwel uitsluitend digitaal gefactureerd. U kunt u factuur digitaal zien binnen uw internetbestelsysteem, de factuur kan in zowel pdf als xml aan u of uw administratie worden verzonden. Ook hebben wij een koppeling met Invoice Sharing zodat facturen indien gewenst via dit platform in uw boekhouding worden ingevoerd en worden gematched met uw digitale bestelling.

Heeft Multifood een systeem om het budget van haar afnemers te bewaken?

Het IBS van Multifood biedt analysetools zoals inzicht in afname per kostenplaats via de budgetmodule en managementstatistieken. Tevens geeft ons bestelsysteem actief tijdens het plaatsen van de order de status van het budget weer.

Is Multifood aangesloten bij Intrakoop?

Ja, Multifood levert per lid afnamegegevens van producten van door Intrakoop gecontracteerde fabrikanten aan op de Intrakooplijsten.